جستجو

۱۳۸۹ اسفند ۵, پنجشنبه

بعد از شو تلویزیونی حیدر مصلحی نمی دانم چرا دیگر از وزارت اطلاعات نمی ترسم؟


تا حال فکر می کردیم که وزارت اطلاعات ایران سازمان عریض و طویلی است که از جیک و پیک ما خبر دارد و همیشه یک قدم جلوتر از ما حرکت می کند. او با سخنان همراه با عجز و التماسش که همه اش می گفت ما خوبیم و جاسوسان ما حتی از خانواده های خود هم برای ما جاسوسی می کنند وبه لطف القائات تصویری تلویزیون می خواست رعب و وحشت در دل مخالفان ایجاد کند. اما نه تنها در این کار موفق نبود بلکه به شهادت بسیاری از دوستان و هم رزمان تمام آن قدرت پوشالی با این سخنان در نظر ما دود شد و به هوارفت.
اگر دروغها و خیالبافی های این دروغگو نبود هیچ چیزی از ابتدا تا انتهای صحبتهایش برای گفتن وجود نداشت.
برای آقایان امیرارجمند و واحدی هم که چه خوب توانست از آنها دفاع کند و هیچ نکته ی منفی در صحبتهایش برای این آقایان نبود.
وزیر اطلاعاتی که نداند یک فرد با یک میلیون تومان به راحتی می تواند از کشور خارج شود , فکر می کنیم بی اطلاع ترین فرد وزارت اطلاعات است و برای خروج از کشور بی در و پیکر ایران نیازی به سرویسهای اطلاعاتی و جاسوسی ندارد.
نکته دیگر در صحبتهای وی و مجری هماهنگ شده ی وی که غلطهایش را یادآوری می کرد و مطالب دیکته شده را یادآوری می نمود این نکته مهم بود که " جنبش آزادی خواهی مردم نمرده است و فتنه همچنان ادامه دارد" که این پیروزی بزرگی برای جنبش بود.
ما افتخار می کنیم که ضد انقلاب شما هستیم و افتخار ما این است که متشکل از تمامی ارکانهای مخالف نظام و اقلیتها و مذاهب گوناکون و متنوعیم... به خود می بالیم و پیروزی امشب خود را به فال نیک می گیریم.
پیروزی مبارک 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر