جستجو

۱۳۸۹ آبان ۲, یکشنبه

کردان دوم؛ متقلب جدید- برخلاف متن حکم احمدی نژاد , ابوالحسن فقیه قائم مقام ستاد انتخابی احمدی نژاد که به سمت ریاست جدیدهلال احمر ایران معرفی شده است دکتر نیست

news in news khabar dar khabar    khabardarkhbar newsinnews خبر در خبر خبرنامه اخبار جدید
  احمدی نژاد طی حكمی "ابوالحسن فقیه" را بعنوان رئیس جدید جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی منصوب كرد. او در حکم خود نوشت:
جناب آقای دکتر ابوالحسن فقیه , به موجب این حكم جنابعالی را كه دارای دانش و تجربیات ارزنده و سوابق اجرایی مفید هستید، به مدت چهار سال بسمت رئیس جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌كنم.
http://www.irinn.ir/Default.aspx?TabId=15&nid=181205 
این  دانشجوی اخراجی  که بدلیل تقلب در هویت از دانشگاه اخراج شده و هیچ مدرک دانشگاهی ندارد لقب دکترا  را از احمدی نژاد باخود یدک می کشد. برای بررسی صحت و سقم این مطلب شما از لینک زیر که مربوط به لیست پزشکان کشور در سایت نظام پزشکی است نام  ابوالحسن فقیه را جستجو نمایید که بجز دکتر ابوالحسن فقیه پرشکوهی که داروساز محترمی در بندرعباس می باشد نام دیگری در سازمان نظام پزشکی کشور نمی بینید.
ابوالحسن فقیه  جانشین دکتر خاتمی فوق تخصص جراحی عروق و اورژانسهای پزشکی شده است که با توجه به تجربیات 8 ساله و موفقیتهای  بسیار زیاد و بعنوان فرد شناخته در سازمانهای بین اللملی این تغییر و جانشینی او با فردی بی هویت که فقط قائم مقام ستاد انتخاباتی احمدی نژاد بوده  تعجب همگان را برانگیخته است.
نکته مهم تر آنکه  بر اساس متن اساسنامه جمعیت هلال احمر باید رییس هلال احمر یکی از دو تنی باشد که شورای جمعیت به رئیس جمهور معرفی می کند . این در حالی است که اصلا چنین اتفاقی نیافتاده و مانند سایر تصمیمات , احمدی نژاد خود راسا تصمیم به قانون شکنی و تقلب در عنوان گرفته است.
http://obour.ir/4037-shshshhsh-shshjoshhshshhshshishh-shhshhshhshh.html
سوابق اجرائی ارزنده و دانش و تجربیات مندرج در این حکم، چنین است که می خوانید:
ابوالحسن فقیه در سال 1368 در رشته پزشکی در دانشگاه تهران پذیرفته شد ولی در سال 1373 مشخص شد که نامبرده با استفاده از سهمیه رزمندگان  و کارت رزمندگی برادرش وارد  دانشگاه شده است. . چرا که او در زمان جنگ فقط 7 سال داشته است . بررسی های بعدی نشانگر مخدوش بودن مدارک ارائه شده وی برای ورود به دانشگاه بود و نهایتا مشخص شد که مدارک ارائه شده مربوط به برادر وی بوده و با دستکاری بنام وی تغییر یافته است. پس از مدت ها کشاکش ایشان در سال پنجم تحصیل از دانشگاه اخراج شد. بنابراین، ایشان بر خلاف آنچه در حکم احمدی نژاد قید شده دکتر نیست و این یک عنوان جعلی است. حتی وی فاقد شماره نظام پزشکی  است.
در اینجا بخشی از مصاحبه رئیس جدید هلال احمر را، در تاریخ 16 مهر با "جام جم آنلاین" آورده می شود:
خبرنگار دیگری از وی پرسید: شما متولد سال 1352 هستید و اعلام کرده بودید که سابقه جبهه دارید و به دلیل سابقه حضور در جبهه از سربازی معاف شده اید. آیا این موضوع صحت دارد؟ که وی با تکان دادن سر و گفتن بله تایید کرد که سابقه جبهه دارد.
 ( انقلاب در سال 1357 به پیروزی رسید و جنگ با عراق در مهر ماه سال 1359 آغاز شد و در مرداد ماه 1367 تمام شد. یعنی در زمان پیروزی انقلاب الوالحسن فقیه فقط 5 سال داشته، وقتی جنگ شروع شد 7 ساله بوده و وقتی جنگ تمام شد، ایشان 14- سال داشته و سن سربازی هم 18 سالگی است. بنابراین، وی نه سابقه انقلاب دارد و نه می تواند سابقه جبهه داشته باشد، اما سابقه فرار از سربازی را در کارنامه خود دارد!
 دکترای ساختگی  ابوالحسن فقیه توسط آقای احمدی نژاد برگ دیگری از سلسله تقلبهای وی است  و نحوه انتخابش نیز برگ دیگری از بی قانونی و عدم توجه به ساختارهای قانونی کشور توسط  آقای احمدی نژاد است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر