جستجو

۱۳۸۹ آبان ۲, یکشنبه

مسلمان شدن خواهرزن تونی بلر در پی فتوای یک خاخام اسرائیل در مورد اجازه سكس زنان یهود در راستاي امنيت ملي! و به گفته وی تجربه لذت بخش با یک روحانی جوان در قم

news in news khabar dar khabar    khabardarkhbar newsinnews خبر در خبر خبرنامه اخبار جدید

به گزارش شيعه آنلاين ساندي تايمز نوشت؛ خواهر زن توني بلر که از شش هفته پیش در شهر قم ایران بسر می برد به اسلام گرويده است. وي اکنون در خارج از منزل سر و گردن خود را با حجاب مي‌پوشاند، مشروبات الکلي در خارج ازخانه مصرف نمي‌کند.  این روزنامه به این مطلب که در قم مشروبات در خارج از خانه جرم محسوب می شود اشاره ای نداشته است.
خانم بوث که ازیهودیان مبتلا به الکلیسم مزمن در انگلستان است گفت: من از  شش هفته پيش  با یکی از روحانیان جوان قم در يکي از زيارتگاه‌هاي مسلمانان(حضرت معصومه) در ايران آشنا شدم سپس چون تماس با این طلبه جوان برایم دوست داشتني و آرامش بخش بود تصمیم گرفتم گهگاهي به مسجد بروم.
ساندي تايمز نوشت: خانم «بوث» اکنون توانسته با ارتباط با این روحانی جوان که خواهرزاده یکی از علمای بانفوذ ایران است جای خود را در شبکه پرس تی وی متعلق به ایران باز کرده و هم اکنون  براي شبکه تلويزيوني پرس تي وي کار مي‌کند.
روزنامه ديلي ميل نيز در شماره روز يکشنبه خود نوشت: خواهر زن توني بلر پس از يک تجربه مقدس با یک  روحاني جوان در ايران، مسلمان شده است.
به نوشته اين روزنامه، «لارن بوث» 43ساله که 18 سال از این روحانی جوان مسن تر است اکنون حجاب سر مي‌کند .
وي به ديلي ميل گفت: آشنایی من و سید جواد  زمانی شروع شد که من از طرف یک روزنامه (که نام آن را ذکر نکرد ولی در خبر روزنامه جام جم از آن بعنوان روزنامه زرد نام برده است) در قم بدنبال ایجاد ارتباط با جامعه روحانی ایران بودم که به سید جواد برخوردم و اولین تماس  نزدیک با این روحانی جوان عصر يک روز سه شنبه در شهر قم براي من روي داد که این ارتباط همراه با احساس بسيار لذت بخشي بود.
سید جواد یثربی خواهر زاده  روحانی علم الهدا است که امام جمعه مشهد است و به تازگی  در حال گسترش نفوذ خود در خبرگزاری های ایران از جمله پرس تی وی می باشد .
اضافه می شود  روزنامه «کیهان» دو هفته قبل  به نقل از روزنامه اسرائیلی  «يديعوت آحارونوت» نوشت، «عاري شوات» خاخام يهودي طي فتوايي اعلام كرد، دين يهود به زنان اجازه مي دهد براي جمع آوري اطلاعات حياتي براي امنيت اسرائيل، با دشمنان رابطه جنسي داشته باشند.

براساس اين گزارش، شوات اعلام كرده است كه برقراري رابطه جنسي با تروريست ها در راستاي بدست آوردن اطلاعاتي كه به دستگيري آنها منجر شود، قابل قبول است.
عاري شوات پيشنهاد داده در جاهايي كه زنان يهودي بايد با مبارزان دشمن ازدواج كنند، ابتدا بايد از شوهر واقعي خود طلاق گرفته و بعد اقدام به ازدواج با دشمنان كنند.براساس گزارش خبرگزاري فرانسه، به نظر مي رسد سرويس جاسوسي رژيم صهيونيستي موضوع برقراري روابط جنسي زنان اسرائيلي با دشمنان اسرائيل را هدايت مي كند.
این درحالی است که خانم بوث هنوز از همسر خود جونز ویلیام مارتین که  در منچستر زندگی می کند جدا نشده و دو فرزند دختر 6 و 9 ساله دارد.
 مستندات:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر