جستجو

۱۳۸۹ آبان ۴, سه‌شنبه

تا آماده شدن چمدان پول , احمدی نژاد با رییس جمهوری بولیوی توپ بازی کرد- علی کریمی و مهدی مهدوی کیا از شرکت در این توپ بازی امتناع کردند

درحالیکه مسئله کمکهای چمدانی احمدی نژاد به کرزای و رئیس دفتر وی به تازگی معضل دیگری بر مخفی کاری های آقای احمدی نژاد اضافه کرده است بطوریکه پس از چندین بار تکذیب که معمولا پس از هر مسئله ای اتفاق می افتد , وزارت خارجه ایران ناگزیر شد علی رغم آنکه سفیر این وزارت خانه این کار را کاری بسیار قبیح و آن را «اتهامی کذب، مضحک و توهین‌آمیز» خوانده بود آن را تایید کندو حالا محمود احمدی نژاد باید منشا این پولهایی که بی حساب در کیسه های پلاستیک!!! و خارج از هر گونه محاسبه و حساب وکتاب به افرادی مانند کرزای و منشی وی و نصرالله و نمایندگان دولتهای کوچکی مانند بولیوی و.... پرداخت شده را برای نمایندگان مجلس توضیح دهد.
به خاطر وجود همین حساسیت ها رییس جمهور بولیوی که برای دریافت حق ادواری خود به ایران مراجعه کرده بود مجبور شد فعلا تا آبها از آسیاب بیافتد در ایران بماند. چرا که هنگام خروج وی همه ی نگاهها به چمدانها و کیسه هایی خواهد بود که وی و همراهانش با خود خواهند برد.
در پی این اقامت غیر منتظره چون در سه شنبه شب هیچ برنامه ای برای وی پیش بینی نشده بود , قرار شد دو رییس جمهور برای گذران وقت با هم توپ بازی کنند. که برای این کار خیلی فوری فراخوان عمومی به ورزشکاران سه باشگاه تهرانی  استقلال و پرسپولیس و استیل آذین داده شد که فقط چند تن از ورزشکاران  با احمدی نژاد و رییس جمهوری بولیوی توپ بازی کردند و جمع بسیاری از شرکت خودداری کردند که شناخته شده ترین آنها علی کریمی و مهدی مهدوی کیا از جمله کسانی بودند که از شرکت در این توپ بازی خودداری کردند.
این توپ بازی در میان تدابیر شدید امنیتی و در سالن سرپوشیده و با تماشای گارد ویژه  و نیروهای دانشکده افسری برگزار شد که در عکسهای فوق این مسئله کاملا مشهود است.
مستندات:
http://isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1642328&Lang=P

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر