جستجو

۱۳۸۹ اسفند ۱۸, چهارشنبه

سایت خبرگان هک نشده , تصویر توسط خود مسئولین سایت و از همان آی پی همیشگی گذاشته شده است

اوج شرارت در انهدام تتمه زندگی سیاسی هاشمی در اقدامی هماهنگ از طرف تمامیت خواهان روز چهارشنبه اجرا شد
درحالی که  در یک اقدام هماهنگ و از قبل طراحی شده تمام سایتها و صفحات منتسب به دیکتاتور اقدام به انتشار تکذیب فوق رفسنجانی و  خبر هک سایت خبرگان نمودند , سایت خبرگان 18 ذقیقه بعد از انتشار اولین خبرپیرامون این موضوع در وبلاگ فدائیان رهبر  اقدام به انتشار عکس مذکور در سایت نمود.
بررسی کارشناسان نشان میدهد که اضافه شدن عکس فوق به سایت از همان آی پی که همیشه کار بروزرسانی سایت را  انجام میدهد صورت گرفته است.
وبلاگ فدائیان رهبر و شلمچه 66  حتی قبل از ادعای هک شدن سایت اقدام به انتشار عکس فوق نمودند و لحظاتی بعد خبرگزاری فارس نیز در خبری ضمن اشاره به این موضوع از قول فرزند و رئیس دفتر رفسنجانی اعلام داشت که رفسنجانی در صحت و سلامت است که در اذهان شبهه بیماری را ایجاد نماید .
این درحالی است که محسن هاشمی و سلیمانی هر گونه مصاحبه با خبرگزاری فارس را تکذیت کردند
خبرگزاری فارس بجای پرداختن به هک سایت خبرگان پیرامون سلامت یا بیماری هاشمی رفسنجانی مانور داده است و در خبر خود آورده است:
محسن هاشمي رفسنجاني فرزند آيت‌الله اكبر هاشمي رفسنجاني در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، تأكيد كرد كه آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در صحت و سلامت كامل به سر مي‌برند.

اين خبر همچنين از سوي دفتر آيت‌الله هاشمي رفسنجاني و رضا سليماني مدير كل روابط عمومي مجمع تشخيص مصلحت نظام نيز تكذيب شده است.

آيت‌الله قرشي نماينده مجلس خبرگان رهبري نيز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس تأكيد كرد: آيت‌الله هاشمي رفسنجاني صبح در كمال صحت و سلامت در مجلس خبرگان رهبري حضور داشته است. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر